top_banner

 

SYMORG StartUp Day 2016 održaće se 11. juna 2016. godine kao prošireni program ovogodišnjeg Simpozijuma na Zlatiboru, u kongresnom centru „Ratko Mitrović“ i biće podeljen u dve celine. U prvom delu predviđena je panel diskusija, dok će drugi deo biti takmičarskog karaktera gde će startapi kroz kratke prezentacije predstaviti svoje poslovne ideje stručnom žiriju.

Takmičarskim delom programa želimo da privučemo mlade preduzetnike, podstaknemo ih i podržimo njihov budući rad i razvoj. Takođe, želimo da damo svoj doprinos daljem razvoju preduzetništva, utičemo na širenje svesti o značaju startapa, posebno među studentima, i da doprinesemo uspostavljanju sinergije između FON-a i različitih zainteresovanih strana.

Ko može da se prijavi?

Startapi i preduzetnici iz različitih oblasti, od IT industrije do socijalnog preduzetništva, koji imaju ideju, tim i potencijal da razviju novi globalni proizvod ili uslugu. Pozivamo sve zainteresovane startape i preduzetnike koji su u fazi testiranja ili one koji imaju gotov proizvod da uzmu učešće u ovom takmičenju.

Zašto da se prijavite?

  • Dva pripremna treninga na kojima će se raditi na prezentacionim veštinama i timskom radu u organizaciji ICT Hub-a i FON-a,
  • Prilika da predstavite svoju poslovnu ideju pred žirijem koji čine stručnjaci iz oblasti preduzetništva i aktivni investitori,
  • Širenje mreže poslovnih kontakata,
  • Mogućnost predstavljanja vašeg poslovnog poduhvata zainteresovanim stranama,
  • Sticanje novih znanja i veština u oblasti preduzetništva,
  • Mogućnost da osvojite glavnu nagradu i svoju poslovnu ideju predstavite u Berlinu u jednom od vodećih svetskih startap habova, pred priznatim stručnjacima.

Format takmičenja

  1. TRENING STARTAPA – prezentacione veštine i timski rad. Prvi trening održaće se u Beogradu sredinom maja u organizaciji ICT Hub-a i FON-a. Drugi trening održaće se na Zlatiboru, dan uoči samog takmičenja, 10. juna 2016. godine.
  2. PANEL – 45-60 minuta. Tema: Budućnost preduzetništva – sinergija nauke i prakse. U panel diskusiji učestvovaće osnivači uspešnih srpskih startapa, predstavnici privrede, investitora, države, naučne zajednice, habova i preduzetnika.
  3. TAKMIČENJE STARTAPA (pitching competition) – 10 startapa koji su prošli proces selekcije kroz kratke prezentacije predstaviće svoje poslovne ideje stručnom žiriju. Nakon svakog izlaganja uslediće Q&A sesija sa žirijem.
  4. PROGLAŠENJE POBEDNIKA
  5. POSTER SESIJA – prilika za umrežavanje i pravljenje kontakata sa svim učesnicima SYMORG StartUp Day-a. Vreme trajanja: 1 sat u holu kongresnog centra.

Struktura prezentacije

  • 4 minuta prezentacije na srpskom jeziku uz PowerPoint prezentaciju (maksimum 8 slajdova). Prezentacija treba da sadrži sledeće delove: definisanje problema, tržišni potencijal, inovativnost rešenja, poslovni model, tim i plan realizacije.
  • 6 minuta Q&A sesije sa članovima stručnog žirija

Nagrade

Najbolje ocenjeni startapi dobiće vredne nagrade namenjene daljem razvoju poslovanja.

  • Prvoplasirani startap kao nagradu dobija:

Avionski prevoz + 15 dana boravka u RAINMAKING LOFT Berlin, koji predstavlja co-working prostor gde će pobednici svoju kancelariju preseliti na dve nedelje, imati brojne prilike za predstavljanje svoje poslovne ideje, učestvovati u različitim aktivnostima berlinske startap scene i povezati se sa startap zajednicom iz čitave Evrope.

  • Drugoplasirani startap kao nagradu dobija:

6 meseci učešća u programu ICT Hub-a koji podrazumeva korišćenje svega što ICT Hub nudi – prostor, resurse, obuke, savetovanja i sve što je neophodno jednom startapu koji se razvija.

 

Rok za prijavu

28. april 2016. do 23:59

 

Prijava

Prijave su zatvorene!

Dodatne informacije

  • Učešće startapa i preduzetnika na SYMORG StartUp Day-u 2016 je besplatno.
  • Informacije o logistici boravka i puta, učesnici će dobiti po završetku prijavnog perioda.
  • Prisustvo panelu i takmičenju startapa je otvorenog karaktera i besplatno za sve zainteresovane.

Kontakt

Dodatne informacije na: startupday2016 [at] fon.bg.ac.rs